Najczęstsze Pytania

Jak można zarezerwować nocleg?

REZERWACJA ONLINE
Nocleg najszybciej i najprościej można zarezerwować korzystając z modułu rezerwacji na stronie: https://silverapart.pl/rezerwacja/

REZERWACJA TELEFONICZNA
Jeżeli mają Państwo problem z rezerwacją, można zadzwonić na naszą infolinię i poprosić o rezerwację telefoniczną podając adres email oraz telefon. Po wprowadzeniu rezerwacji otrzymacie Państwo mail z potwierdzeniem rezerwacji oraz linkiem do bezpiecznych płatności online za pomocą którego można zapłacić przedpłatę.

W jednym i drugim przypadku rezerwacja jest ważna dopiero po uregulowaniu 50% przedpłaty

Jakie motody płatności są realizowane w obiekcie?

Przyjmujemy płatności zarówno tradycyjne jak i elektroniczne. Za rezerwację wykonaną online na naszej stronie lub złożoną telefonicznie na naszej infolinii mogą Państwo zapłacić tradycyjnym przelewem (jeżeli data rezerwacji jest odległa) lub płatnością elektroniczną podczas składania rezerwacji (przedpłata 50% za pomocą przelewu online, karty kredytowej).
Natomiast na miejscu przyjmujemy płatności zarówno w gotówce jak i kartą w walucie PLN

Czy za usługę noclegową otrzymam fakturę?

Oczywiście. Za każdy pobyt w naszych apartamentach otrzymacie Państwo fakturę VAT lub paragon. Podczas zameldowania można wybrać jaki dokument rozliczeniowy będzie potrzebny. Proszę pamiętać, że w przypadku wyboru paragonu a potem chęci otrzymania faktury VAT muszą Państwo zwrócić oryginał paragonu fiskalnego. Prosimy zatem o przemyślany wybór.

Czy w lokalach jest internet?

Tak. Każdy z naszych apartamentów posiada bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi

W jakich godzinach można zameldować i wymeldować sie w lokalu?

Standardowe godziny zameldowania to 16-20. Natomiast wymeldowanie od godziny 8-11

Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania oraz późniejszego wymeldowania jeżeli pozwalają na to inne rezerwacje.

Czy w apartamentach można palić papierosy?

 Obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów oraz innych używek pod rygorem kary pieniężnej

 

Czy apartamenty dysponują własnym parkingiem? Ile kosztuje parking?

Tak. Apartamenty Silver Apart, Comfort4You, Centrum posiadają dedykowane miejsca parkingowe w garażu podziemnym. Natomiast Apartamenty Garden posiadają ogólnodostępny parking obok budynku (wjazd na pilota).

Miejsce parkingowe zawsze jest bezpłatne